Jak vrátit nebo reklamovat zboží?
Jak reklamovat zboží?
Dorazilo Vám nefunkční zboží nebo není v pořádku? Pokud není zboží v pořádku, tak nám jej zašlete zpět spolu s přiloženým formulářem.
Do balíku přiložte následující:
- vyplněný a podepsaný formulář 📑 s označením reklamovaného zboží
- kompletní reklamované zboží
Po obdržení zásilky Vás budeme informovat, reklamaci se snažíme vyřídit během několika dnů.
Detailní informace naleznete v našich Obchodních podmínkách v odstavci Reklamace.
Jste nespokojeni se zbožím?
Zboží můžete do 60 dnů od doručení vrátit zdarma a bez udání důvodu. Právo na odstoupení od smlouvy se tedy nevztahuje zejména na dodávku erotického pomůcek a spodního prádla vč. punčochového zboží, u kterého došlo k porušení originálního obalu, případně pečeti (pokud je zboží nebo jeho obal opatřeno pečetí).
Prosíme, vezměte na vědomí, že toto zboží, je svým charakterem velice specifické a nemůže být především z hygienických důvodů vráceno. Zboží bez obalu nebo s porušeným obalem je dále neprodejné. Jistě byste sami nechtěli, aby Vám bylo prodáno zboží bez obalu, nebo dokonce použité.
Zašlete nám jej zpět spolu s přiloženým formulářem.
Do balíku přiložte následující:
- vyplněný a podepsaný formulář 📑 s označením nevhodného zboží,
- kompletní zboží včetně příslušenství, které vracíte.
Je vrácení zásilky zdarma?
Na vracení zboží lze využít Zásilkovnu. Vrácení zásilky je zdarma.
Za jak dlouho mi budou vráceny peníze?
Peníze budou vráceny v jednotkách dnů od obdržení zásilky, nejdéle však do 14 dnů.
Detailní informace naleznete v našich Obchodních podmínkách v odstavci Odstoupení od smlouvy.
Jak doručit zásilku zpět?
Jak zaslat zásilku prostřednictví Zásilkovny?
- Vhodně zabalit zásilku.
- Odneste balíček na nejbližší pobočku Zásilkovny.
- Obsluze nahlásit 8-místný PIN kod, který je uveden na faktuře.
- Obsluha na základě kódu vygeneruje štítek a ten nalepí na zásilku.
- Zásilku k nám doručí během několika dnů.
Vždy si vyžádejte u obsluhy potvrzení o zaslání balíčku!
Nemohu nalézt PIN kod pro vrácení zásilky?
Kontaktujte zákaznickou podporu.
Osobně na prodejně Praha
Nevyhovující nebo nefunkční zboží můžete zanést přímo na prodejnu Sexshopik.cz na adrese Bystrá 761/10, 19300 Praha 9